anettecarlsson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Anette - 21 januari 2011 20:09

Var på ikea idag (jag vet, IGEN!) o köpte en lampskärm till en lampfot som jag tänkt o fixa ett tag nu. Det var inte alls snyggt ihop! Men ska måla lampfoten och kanske blir det bättre. Men den får iaf stanna så. MAn ska ju vara lite originel och det är ju inte alla som har en exeptionellt ful lampa o visa upp :)


Hade första matte A kursen idag oxå... Mmm ringrostig är nog förnamnet på vad jag är. Jag har nog använt den delen av hjärnan alldeles för lite senste åren. Fixar ju saker med händerna och då kanske den ena sidan tagit över och trängt undan det jag kunde i andra hjärnhalvan. Kan man skylla på det? Elller får jag helt enkelt hajja att jag glömt all matte bara för jag tyckte det var tråkigare än tråkigast i skolan? ;) Hade iaf databashantering och det var KUL!!! Fördjupning i Excel är det och tusan. Idag klickade jag ihop en budgett. Tänk så bra! Får vi se svart på vitt, eller snarare svart på lila (formatering lärde vi oss oxå) hur det står till med ekonomin...


När vi var i skärholmen "råkade" jag gå förbi Bianco. Åhh ett ställ med skor från 100:- åhh en sko som kostar 100:-, Åhh den är min strl oxå, åhh den var jättefin på och känns skön, åhh jag behöver verkligen en ljusblå högklackad sko med en fjäril på...OK DÅ Jag BEHÖVER inte den. Men den skulle passa bra i min samling. Crap då gick jag därifrån när jag tänkte så... Men tänker på den... där den stod där i sin satinglans...mmm (bara lite tokig i skor) :D


Nu ska jag fixa upp lite hyllor. Tänker att jag borde köpa ett vattenpass men det har faktiskt visat sig att jag har ett grymt ögonmått! När jag satt upp saker och kollat i efterhand (eftersom jag aldrig har ro o vänta utan vill fixa saker NU) så har det alltid varit rakt. Så nu vet jag en sak jag är bra på. Att se rakt!!! :D


Kram till er. Speciellt till min bror och hans son som inte kommer att ses på 170 dagar. Brorsan bor i Singapore. Här kan ni läsa om hans vardag:

http://singaporehusband.wordpress.com





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards