anettecarlsson

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Anette - 27 januari 2011 21:25

Drömmen var inte sann! :D O det är allt jag kan säga om det! :)


Jag är så finurligt nöjd idag!!! För vet ni? Jag har letat efter en begagnad matte a bok. Igår skulle jag köpt en av en tjej för 200:- men det blev inte av. Så idag var jag på Erikshjälpen i Masmo. I mitt stilla sinne tänkte jag att man kan ju kolla efter läroböcker... O vad skådar jag?! En matte a bok! Precis rätt och till det mkt bra priset av 15:-!!! Sånt gillar jag! :)

Jag hittade en fin sak där oxå och en otroligt ful sak. Den fina är denna:

  Ser ut som ett Mateus fat tycker jag. Mkt fint men det fick stanna i butiken för jag behöver inget fat. Men ngn av er kanske gillar det! :)

Det otroligt fula var detta:

  Vem kommer på att "nu ska jag göra två lampor som ser ut som två kobror?" Man ska ju inte vara sån, kanske nån av er gillar dem. Då vet ni var det finns. Men jag kommer skratta om jag ser dem hemma hos ngn! :D


Häromdagen var jag på Myrornas i skärholmen och blev lite kär. Kolla här:

  Otroligt vackert skåp/garderob! Det gick inte o öppna för det var låst men det var så fint! Tyvärr kostade det 1500:-. Hade jag varit tät hade jag inte tvekat en sekund men nu är jag ju inte det. Men fint var det... :)


Jag myser när jag gör fynd som jag gjort idag. Jag har fixat en annan sak oxå som är så fin! Det kommer bild så småningom... tror jag :)


Skulle pluggat ikväll tänkte jag. Men alla jädra paket kom i vägen. Tänk att det kan ta sån tid o slå in saker. Det är alltså saker som jag säljer på Tradera. Ska inte lägga in så mkt på samma gång nästa gång.


Måste komma ihåg o hänga tvätt ikväll oxå. Jag får inte glömma o stänga av vattnet till tvättmaskinen heller. För då blir det blöööööttttt på HELA badrumsgolvet. Har inte lyckats o få det tätt i kopplingarna trots tätningstejp och bussningar. Men nu orkar jag inte hålla på med det mer. Så det får droppa lite när jag tvättar. Det var därför en skrapa uppfanns! :)

Har ni tänkt på vad lustiga ord man kan på saker?? Jag vet inte varför jag vet vad en bollfrans är. Vet ni vad det är?


Imorgon ska jag gå i skola och sen förmodligen träffa Emeli. Hon med listan ni vet. Ska försöka flirta in mig till henne så jag kan få aktivera min telefon oxå! Är barnledig i helgen så då kan jag pilla med den när jag ska plugga. Eller jag menar inte pilla med den eftersom jag måste plugga. Men jag kan ju kolla på den när den är påslagen. =)


Btw! Nu när jag fått hem färgen till skrivaren...tror ni jag kan skriva ut? NEJ! För nu säger datorn att det är fel på skrivaren men den säger inte vad det är för fel! Inte cool!   


Jaja tvätten var det. Men tills nästa gång:  

Av Anette - 27 januari 2011 06:50

Jag har haft en dröm om en allvarlig sak. O om det visar sig stämma så kommer det inte vara speciellt roligt. Det kommer innebära att jag inte vill ha mer kontakt med den personen. Fast det kommer o vara jobbigt... Jag hoppas det inte stämmer men det ska definitivt kollas upp!


Igår ringde Adamies pappa och var trevlig (!) och ville ta Adamie till idag. Så jag fick en kväll för mig själv och passade på och gå på ett möte och måste bara säga att jag trivs så bra med personerna jag möter där! Fast vi inte känner varandra så delar man saker som är väldigt personliga. Förtroendet för varandra är stort och jag är väldigt tacksam att jag fått chansen att träffa dem! <3


Jag har inte gjort uppgifterna som jag skulle gjort till skolan idag. Min dator funkar ju inte i det programmet! :( Grrr... det där med teknik och jag verkar inte gå ihop riktigt. Min fina telefon ligger fortfarande i sin kartong. Jag var o kollade på skal till den igår. Ni kan ju gissa vilken färg?! Just precis rosa! :) Men jag tänker inte pröjsa 300:- för det så Tradera here I come! Får vi se om det finns ngt roligt där :)


Var på ikea igår också...igen. Men igår var jag tvungen o gå dit. JAg skulle köpa mer skoställ. Fast till hallen. O på fyndavdelningen så hade de en ljungrosa matta! Som nu ligger i min garderob. Den är lurvig och mjuk och jätte härlig! O vad hade de mer? Jo man fick plocka en påse textil för 99:- ist för 199:- Så med lite kvalitets vikning och ihoptryckning fick jag ner 4 påslakanset och ett lakan till Adamies säng i påsen. Det skulle kostat ca 500:- annars men nu blev det bara 99:-. Mkt roligt! Fast man ge sig in o leta efter tyger med risk för livet :) Shit jag säger bara: Vissa människor är inte riktigt som de borde... Inte jag heller alla gånger men jag försöker iaf bete mig offentligt.


Nu är det dags o dra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards