anettecarlsson

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Anette - 4 september 2011 11:49

Igår var tjejmilen... Jag har nog aldrig varit så arg när jag har sprungit någongång. Hade ju mitt mål att springa på under en timme. Jag märkte ganska så fort att det inte skulle gå. Var slut efter 3km och efter det så varvade jag gång med jogging. Sammanlagt tog det 1h & 18min... Så enligt mitt mål var det ju inte så bra. Men om jag ser till omständigheterna så var det iaf grymt... Ska jag skriva "ursäkterna" här? Neeeejjjj Varför tråka ut ngn i onödan? ;)


Vaknade kl 5 imorse o kunde inte somna om... så jag tog en promenad till McDonalds för o köpa kaffe... STÄNGT! :( Så det var bara o promenera hem igen... Well well... Ett tips... Gå inte och kolla i mobilen samtidigt. Det kan hända att det sticker ut saker längs trottoaren. Som man kan snubbla på... Gissa hur jag vet detta?! ;)


Ha en awesome dag! 

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards