anettecarlsson

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Anette - 18 september 2011 12:21

Söndag... Vad ska man säga om den? En lugn skön dag. Jag har städat och bakat än så länge... 


Just nu sover Adamie så jag passar på o gör lite allt möjligt. Ska torka golv tänkte jag så det luktar blommor här o sen kommer besök som ska hjälpa mig o äta upp det jag bakat :)


   Pratade med min fina mamma förut, om 2v kommer hon hit! Längtar efter henne en hel massa!!! :) <3


Igår grillade jag o Thomas lax på hans lilla hinkgrill. Egentligen gillar jag inte lax men det var skitgott!    På kvällen somnade jag vid 6 o sov sen till halv 9 imorse. Vaknade emellanåt för jag hade glömt att stänga av ljudet på telen men ändå. Ofta man sover så länge. Not. Var välbehövligt efter fredagens bravader kanske... Malin var över en sväng på kvällen o vi drack vin. Mkt gott med bra ppk. ;) Mysigt o snacka lite skit sådär o sen drog jag in till söder.


Nu ska jag gå o ta tag i det där med golvet... :)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards