anettecarlsson

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Anette - 9 september 2011 08:22

Inatt var en skitnatt rent ut sagt... :/ Först vaknade jag vid 12 av sån där magvärk som jag haft förut... Hade det på eftermiddagen igår oxå men natten var värre. Hade jag kunnat röra mig så hade jag sökt hjälp men nu kunde jag bara ligga stilla och andas tills det gick över... Sen somnade jag om och drömde (för 3:dje gången) om transor. Förut har jag drömt om en tjejkompis som skaffat snorre, sen en kille som skaffat bröst och inatt såg jag o en tjejkompis en show där vi satt o undrade hur de kunde gömma snorren så bra...   Varför är min hjärna förtjust i detta??? Jag går ju faktiskt inte o tänker på sånt... Men men...

  


Sen vaknade jag kl 4 o kunde inte komma till ro igen... Kollade min mail o hade fått detta:

Man kunde beställa bilder från sidan o då står det nog inte proof över hela bilden men det tänker jag inte göra... :)


Nu sitter jag har med min älskade latte igen o ska läsa ett par sidor i boken från skolan. Jag måste säga att jag älskar utbildningen och alla som går i min klass verkar vara så bra! Den 14 okt blir det tentaöl o då hoppas jag att många kan följa med så man kan (om inte innan) lära känna fler bättre! :)

Ha en awesome dag!

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards