anettecarlsson

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Anette - 5 september 2011 15:49

Idag har jag fått träffa min mysis Hanna. 2gånger till o med! :) Först lunch o sen följde jag henne till t-banan. Ngt måste man ju hitta på på dagarna.... ;) Fast jag har varit ordentlig oxå. Till på onsdag-torsdag ska vi bla läsa om arbetstidlagen. Det är faktiskt intressant. Jag lär mig mkt av denna kursen, men det är mkt nytt för hjärnan o ta in. Så man får ta det i doser... Men har läst nästan allt redan iaf :)


Jag var på affärn oxå. Köpte en viktväktarpizza, godis och detox te! Teet smakar visst citron o tänkte att det är säkert skitgott och nyttigt! ;) Men det är ju lite motsägelsefullt. Eller inte... Menar blandningen på det jag köpte :)


Imorgon kommer min lilla älskling hem. Saknar henne skitmkt nu! <3

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards