anettecarlsson

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Anette - 12 september 2011 09:02

God morgon!

Har spenderat helgen med min lilla tjej på söder. Adamie fick träffa Thomas och hon blev mkt förtjust! :) Hon fick kolla på en massa tecknat och efter att han gett henne glass så var de BFF... :) 

 

Han hade en låda med pokergrejjer o dessa var ju toppen att riva ut och sprida överallt :)

Det var en kompis till mitt ex som fick låna en sängplats här över helgen och när han kom hit i lördags kväll höll vi på o läsa god natt saga. Men när han då kom hem så ville hon att han skulle läsa för henne. De satt o läste i en timme och sen så la hon sig och somnade direkt :) När jag kom o skulle kolla läget sa hon åt mig att gå... Det gäller o passa på när tillfälle ges att få ut mesta möjliga antar jag :)


Igår hade jag en så himla bra dag. Perfekt på alla sätt. O så kommer man hem och då försvann känslan. Även om jag trivs ganska så bra med livet nu så är min hjärna fenomenal på att göra problem av saker.

Jag tänker för mkt.

Jag vet att jag inte borde men det är inte så väldigt lätt alla gånger att låta bli. Men jag har ngn att ventilera det med och för det är jag så himla tacksam! Det är guld värt!!!

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards