anettecarlsson

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Anette - 20 september 2011 15:35

Idag har jag flängt runt lite i vanlig ordning. Efter o bar ha sovit 4timmar var jag o lämnade Adamie på dagis sen var det pensionärshandling på schemat. Har lusläst all reklam och handlar det som är billigast på varje ställe. Skrivit lista o allt! Det enda som saknades var min Dramaten men det man saknar i hjul får man ta igen i muskler! ;)


Mitt hår idag kan beskrivas som fluffy!!! Det lockar sig och vill inte få ngn fason på sig... :/ MEn jag orkar inte bry mig för jag känner mig rätt fin iaf :) 


Det har börjat renovera hissen i min trappuppgång... Mkt irriterande faktiskt. Men det är bara o vänja sig o antingen släpa (gratis träning) eller gå till det andra trapphuset... Ett verkligt I-landsproblem kan man säga :)


Nu ska jag läsa budgetpropositionen för 2012... Spännande va? ;) Faktiskt. Jag är skolskadad :D

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards