anettecarlsson

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Anette - 23 september 2011 00:29

De flesta som känner mig eller träffar mig rätt regelbundet har ganska snabbt uppfattat att jag har en stor kärlek till bullar. Speciellt kanelbullar... Jag har så många gånger sagt att jag ska sluta med dem. Senast imorse. Men så köpte jag mitt morgonkaffe på 7eleven. O då undrade han i kassan om jag ville lägga till 4:- o få en kanelbulle. Nej sa jag först o sen frågade jag "Vadå bara 4:- extra?" Jajemensan så var det ju... Så jag gick därifrån med en kanelbulle oxå... O smarrig var den oxå! Jag gillar speciellt de som har mkt fyllning. Som är kladdiga och lindade runtruntrunt. De som är ihopknutna är oxå goda men jag gillar liksom mitten i bullen och det blir inte samma sak i en knut... Åhhh udda o skriva ett inlägg om hur mkt jag gillar kanelbullar. 

Men gissar att ni läser för ni vill veta ngt om mig o nu vet ni ngt om mig! :)

    


En annan sak jag undrar. Jag använder bara svarta strumpor (i stort sett) Men de tycker inte om mig! :( För jag tycker jag hinner ha dem på mig en eller två gånger innan det blir hål i dem! På konstiga ställen dessutom... Varför är det så? En hämnd för att jag köper mina strumpor på barnavdelningen för att de passar lika bra och är billigare? Så har de kommit på att om de går sönder fortare så köper jag oftare och sparar ju egentligen ingenting... 

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards