anettecarlsson

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Anette - 8 september 2011 19:33

Ni som känner mig vet att jag gillar rosa. Ganska så mkt... O ni som inte känner mig kommer nog få en hel del hintar om ni läser min blogg :)

Iaf, idag när jag kom till skolan så skulle vi vara i en nybyggd del. Vi har trängts lite tidigare i deras andra "gamla" lokaler. På vägen dit passerar jag en port. Som är rosa... Helt rosa. O tänker... Åhhhh fiiint... :) O så möter jag vår lärare och hon säger att vi ska in där. Där är våra lokaler som vi ska gå i skolan i! Awesome!!! Så här ser det ut:

 

Innanför dörren är det helt rosa ända ner i trappen... Mkt nice måste jag säga :) Lite meant to be liksom... :)


Annars då... Längtar efter att få sova. Snoken bara jäklas med mig. VILL INTE VARA FÖRKYLD LÄNGRE! Vill komma igång med träningen igen... skötte mig ju skitfint ett tag... 

Well well....

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards