anettecarlsson

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Anette - 8 juli 2012 15:20

Jag har skrivit om det här tidigare. Tror jag iaf :) Men man kan få en del gratis saker när man är gravid. I ett forum som jag hänger en del i så fick jag tips om en affär i Häggvik som heter Big Baby. Där kan man få en gratis gravidbox och eftersom vi inte hade ngt för oss idag så tog vi en tripp dit. Detta fanns i lådan:

 

Ganska så nice :)


Här kommer en lista på ställen där du får gratissaker som gravid

Gilla MAM & Bambino på Facebook så kommer det hem en napp och en matsked

Gå in på babytobe och registrera dig, du kan sedan hämta ut din gravidbox på Apoteksgruppen

Kronans droghandel får du oxå en box med lite av varje

Goboken kan du beställa hem ett paket med böcker. Gratis utan förbindelser, men du måste säga upp medlemskapet om du inte vill ha hem bokpaket

Semper kan du få barnmatsprover

Pampers har en gratisbox. Dock är det inte med någon blöjhink längre tyvärr

Libero ger ut väskor på bb. Men du kan gå med i Liberoklubben

Big baby i Häggvik ger dig en box om du går dit personligen och fyller i lite uppgifter.


Det var nog allt.

Nu ska jag gå och göra spagetti & köttfärssås

  

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards