anettecarlsson

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Anette - 25 juli 2012 22:49

Idag var det ca 30grader varmt så det var drömmen när man är gravid i slutet på v38... ;) Adamie & mormor gick till lekparken en stund & jag & Thomas fixade fika & gick dit med efter en stund. Det var lite i det varmaste laget så vi gick hem ganska snart & tog en siesta.

Efter ett tag tog vi bilen till Skärholmen & kollade på reorna & Myrorna. Hittade lite smått & gott som man vanligtvis gör när man har tid på sig att titta på saker :) Det bästa av det bästa var en form från Gerbera. Det har skålar, formar & fat som tål det mesta, ugn, micro, frys osv. De är otroligt fina men kostar en del. Men min lilla pärla var billig. Mkt billig tom. :) Vill ni kolla in vad som finns så gå in på www.gerbera.cc

Igår var vi en sväng i Gustavsberg, de har en outlet där ute där de säljer Kosta Boda, Rörstrand osv. Fanns mkt fint men shoppade inget. Ibland räcker det att titta :) Min svägerska Kristina & hennes lilla Oskar var med oxå & ikväll for vi hem till dem & min bror (& hundarna oxå naturligtvis) & åt middag. Min bror håller på med körkortet så stort lycka till med det! Det har varit en skön dag trots värmen. Är nog rätt ensam om det resonemanget. Iaf bland de ogravida... ;)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards