anettecarlsson

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Anette - 12 juli 2012 21:17

Hej på er!

Idag har varit en jobbig dag men oxå en underbar dag!

Underbar för jag vaknade och kände mig pigg och utvilad och orkade åka till Willys och handla

Jobbig för jag känt bebis mindre sen igår och fick åka till förlossningen och kolla.

Underbar för att allt visade sig vara ok

Jobbig för att Adamie kliade på ett myggbett som visade sig vara en vidrig äcklig fästing

Underbar för den inte suttit så länge (över dagen max)

Jobbig för att jag fick hålla fast en gråtandes hysterisk liten tjej för att få bort den men lyckades inte helt

Underbar för sjukrådgivningen sa att nu är den iaf död så den sprider inte sjukdomar längre

Jobbig för att jag såg att brödet jag åt imorse var mögligt nu på kvällen

Underbar för Adamie skrev bokstäver för första gången själv, blev sanslöst stolt! :)

 


Häromdagen var jag ju på IKEA en sväng och skaffade lite inför bebis ankomst. Såhär blev ett resultat av det

 

Bajshörna i badrummet :) Nu med hylla för alla pryttlar man kan behöva oxå. Det blev lite färglöst men Adamies potta livar ju upp det en hel del! ;)


Glöm inte: Krama varandra i trafiken! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards