anettecarlsson

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Anette - 9 juli 2012 15:10

Har ju små projekt på gång för det mesta. En del blir klara men en del blir liggande. För att de är för tråkiga att göra har det visat sig, är nog det jag kan skylla på...tror jag :) 

Men nu har jag fått lite eld i baken och bestämmt att jag ska slutföra alla sånna där saker som blir liggande... Här är resultatet. Gallerfilten gjorde jag klart förra veckan men resten pysslade jag med under dagen idag

 

Tanken var att den skulle vara större men det blev en solskyddsfilt! :)


   

Två kuddfodral, en innerkudde och lakan till vagnen


Efter mkt om och men fick jag ihop ett babynest. Enkelt vitt lakanstyg med ljusgrönt band. Den blev inte riktigt som jag tänkt men den kommer absolut att bli bra ändå :)


Imorgon kommer äntligen mina pengar från försäkringskassan. Så då blir det att införskaffa det sista. Livsnödvändigheter så där ;)

Sen... är det bara en sak som saknas. 

Det är du lilla bebis.

  

Alla längtar efter dig här ute




Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards