anettecarlsson

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Anette - 13 juli 2012 23:08

Ja idag var det fredagen den 13. Haft ngn otur? Nej varför skulle just den dagen föra otur med sig? Jag tycker det har varit en bra dag som började med att jag följde Adamie till dagis & fick en teckning av henne då vi väntade på hennes favorit fröken. Nu är det så många andra personal där från andra dagis, nu i semestertider, vilka jag har mina åsikter om. Man kan väl säga som så att jag är otroligt väldans sanslöst nöjd med de som jobbar ordinarie på hennes dagis!


Sen så har jag fixat en massa här hemma. En sänggavel improvisserades ihop, jag har dammat av alla lampor (utom kökslampan kom ja på nu   ), dammat hall, vardagsrum och ett sovrum, trätt på tyg på en extramadrass och kört ner den och lite diverse i källaren och slängt skräp. 

Fick äntligen stjärten ur vagnen och mätte gardinerna i sovrummet för att sy upp dem. Mätte på den ena hur mkt jag skulle lägga upp och tog ner dem, mätte upp, strök och sydde. När jag sen hängde upp dem så var den ena typ 5 cm kortare än den andra. WTF???!!! Hur kommer det sig? Gardinstången kan ju inte sitta så snett? Eller va? Fatta inget men det är ju bara att ta ner imorgon och göra om. Tar ingen lång tid men jag fattar inte hur det kunde bli så fel...   

Sen har jag faktiskt vilat oxå... :)

Tittade på en film. The book of Eli. Så sanslöst bra!!! Rekommenderar den till alla! Inte en massa romantiskt bjäfs utan lagom aktion och drama i en mix. Mkt sevärd!


Imorgon ska jag göra fotoalbum till Adamie. Har en hög med foton som bara ligger och samlar damm och nu ska jag äntligen ta tag i det.


Grattis igen till min kära svägerska som fyller år idag!!! 

 

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards