anettecarlsson

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Anette - 19 juli 2012 22:11

Det räcker ju inte med att bara köpa hem en massa tyg... Så nu har jag börjat göra lite av det oxå :) Hittills har det blivit 2set med barnpåslakan & 2 skötbordsunderlägg. Imorgon är en annan dag så då får vi se vad det blir...

Var hos barnmorskan idag. Alla värden såg bra ut men eftersom jag haft gbs bakterier så fick de skicka prover på analys för att se om de finns kvar eller om jag måste äta penicillin igen. Annars blir det bara dropp-penicillin när förlossningen börjat...

På lördag kommer mamma hit. Det är många som längtar kan jag säga! <3 Nästa vecka får vi se om hon & Adamie åker till stugan eller om jag följer med. Det är väl beroende på väder & på bebis. Men som man säger. Den som lever får se... :)

Min barnmorska ligger inte långt ifrån muffinsfabriken! Så dit gick vi efter besöket. För min del blev det en choklad & hallonmuffins & Thomas tog en choklad & dumle muffins. Mkt mkt smarrigt! :)

Men nu: Soffhäng! :)
<3 <3 <3

Av Anette - 19 juli 2012 17:29

Har en ny sak jag snöat in lite på att göra... :) Skötbordsunderlägg att ta med i skötväskan! Det är jättekul att göra & går fort oxå! :)
Utfällt är det 70*51cm & ihopvikt 18*18cm. Mkt smidigt! :)

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards