anettecarlsson

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Anette - 29 juli 2012 16:57

Igår, lördagen den 28juli kl 05.09 föddes mitt andra barn, min son. Det startade kl 21 på kvällen innan med att vattnet gick med ett "poff" från magen & sen rullade det på. Vid 05 vrålade jag som högst & sa att det här vill jag INTE vara med om. Inte för jag hade så mkt val men iaf ;) Sen kom han. Varm, liten & skrynklig & så underbart perfekt! Kärlek vid första ögonkastet kan man lugnt säga!

Nu är vi på bb & vilar & äter & jag känner mig så lyckligt lottad! Jag har en underbar son & en underbar dotter! Imorgon kommer vi hem & då blir hela familjen komplett igen. Adamie är hos sin pappa & det ska bli så spännande att se hur hon reagerar på lillebror. Hon ska iaf lära honom att gunga högt & att klättra & han ska köpa lördagsgodis till henne :D

<3 Tack för alla fina gratulationer! <3
Stor kram från en av världens lyckligaste! :)

Ovido - Quiz & Flashcards