anettecarlsson

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Anette - 23 juli 2012 15:38

I lördags kom mamma hit. Adamie är överlycklig & jag är inte långt efter ;) Igår var vi ute vid vår sommarstuga utanför Oxelösund. Jag satt mest i en stol i solen medans Adamie badade i balja. Min morbror & hans sambo var där på dagen & lite senare kom min bror dit med fru & en av sönerna. Sen for vi hem. 3dl blåbär, lite solbrända & 1fästing rikare... :)


Idag har vi varit på tygaffären (addiction?) & köpt lite mer tyg till diverse sen skulle vi äta på Ikea. Men det var vi inte ensamma om direkt så vi småhandlade lite & drog sen till det gyllene m:et. Eftersom vädret är lite trist blir det nog en inne dag resten av dagen. Adamie kom på, påväg till parkeringen, att man kan leka häst. Som mamma sa: man behöver inget gymkort om man har barnbarn! ;) <3

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards