anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Dansa bort tiden...

Av Anette - 30 januari 2011 11:31

Igår satte jag på mig mina finaste trasiga jeans och åkte hem till Jj Star! Vi skulle äta middag och umgås och dricka lite vin. O det gjorde vi. =) Sen hade jag plötsligt på mig mina superhöga klackar och en av Jjs klänningar o sen bar det av till K2 vid skanstull. Det är en liten mörk klubb som brukar spela mkt bra musik o dansa till. O jäklar vad vi dansade! Det var fantastiskt! Det kändes som om vi varit där i 10 min när de stängde o då blev det kaos. Folk trängdes ngt oerhört! Orka säger jag...


Jj har nyligen flyttat till ny lägenhet o hon kommer få det så fint!!! Hennes hall är lovely! O hon hade två tofsar liggandes där. O jag blev kär. Underbara toffsar! Jag ska också köpa toffsar! Skitsamma att jag inte gillar toffsar, för de var jättejätte fina. Gissa vilken färg!? =)

  Bra med blixt i en spegel! :)


Jag kom hem halv sex... så inte mkt sova alltså. Fick ett sms vid 10 o jag vet inte hur jag ställer in telefonen så den inte påminner mig om att jag fått ett sms var femte minut. =( Mkt irriterande. Hittar inte hur man ställer in den på ljudlös heller. Men skam den som ger sig, jag har ju ngt o fixa idag dårå... :)


Men nu..toffsjakt!


 
 
Ingen bild

Per

30 januari 2011 13:41

Har du sett knappen längst upp till vänster? Dra den bakåt så blir den ljudlös. Dra den mot dig så låter den igen. Visst är det en krånglig lur det där? För att stänga av påminnelsen så går du in i Inställningar och därefter meddelanden. Stäng av funktionen repetera meddelande. Hoppas det kan lyckas göra en användarvänlig telefon snart där de inte krånglar till allt så himla mycket. *kram*

Anette

30 januari 2011 21:51

Doro har ju gjort en sån... :)
Tack för tipsen, nu kan jag! :)
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards