anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Kärleksmums, sockerkaka & schackrutor

Av Anette - 17 juli 2012 21:44

Ja som rubriken lyder. Det står i frysen här hemma. Lika bra att inte ha det i skåpet för gissa hur länge det skulle finnas kvar?! Speciellt inte kärleksmumsen. Gjorde dubbel sats med glasyr för den är så grymt god och de blev farligt goda :) Men tänkte vi skulle ha ngt att bjuda på sen när det kommer folk för att hälsa på när bebisen har kommit.


Men det har jag inte bakat idag utan lite utspritt de senaste dagarna. Idag däckade jag på soffan efter att jag lämnat Adamie på dagis. Sov till halv 12 & sen har jag fortsatt min dag på soffan. Orkar knappt gå & bada men det är vad jag ska göra nu & sen sova för natten.


Sov gott allihopa där ute i världen!

  

 
 
Helena

Helena

18 juli 2012 10:40

Låter smaskigt! Hoppas att du har lite mer ork idag. Kramar

http://livssmulor.blogspot.se

Anette

18 juli 2012 20:26

Ngt mer :) Var en tur till lekparken med Adamie. Det var uppskattat iaf :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards