anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Till Hanna

Av Anette - 23 januari 2011 20:08

Hanna min älskade vän!

Jag vet inte om jag med ord kan beskriva hur mkt du betyder för mig! Men nu ska jag försöka iaf... :)

Mitt första minne av dig är att du sitter i rökrummet på Posten och när jag kommer med min lunch (proviva) utbrister du "Är det där din lunch?" Sen blev det lite mer snack där i rökrummet. Till slut vågade jag fråga om du ville ses utanför arbetstid och det ville du! :)

Sen minns jag faktiskt inte hur det kom sig att du kom mig så nära, det känns som om du alltid varit det från första gången vi började umgås. Det är ca 9 år sen skulle jag tro. Genom alla dessa år har vi delat så otroligt mkt!!! Vi har skrattat, gråtit, skrattat tills vi gråtit, dansat, flamsat, bråkat, kramats, pussats, firat och sörjt, varit arga och glada tillsammans. Vi har haft vattenkrig i din lilla etta, sagt att vi skulle skruva upp hyllor men blivit fulla istället, ätit god mat, ätit äcklig mat, fnittrat oss igenom hela Stockholm och andra ställen.

Genom alla mina dalar och toppar har du funnits där, alltid lika klok och snäll. Du är den jag ringt till när jag varit glad, ledsen, överlycklig och miserable. Du är den jag ringer när ngt händer som jag behöver prata om. Tex när jag födde barn! :) Jag blir alltid så glad av dig! Just nu tänker jag på när vi var på McDonalds, mkt onyktra, och bara satt och skrattade och skrattade! O när jag kom hem till dig när vi bråkat och du brassa burgare och makaroner och jag hade lite problem att få i mig makaronerna. :) Då var det kanske inte kul men jag tror att vi båda kan le åt det idag. =)

Jag hoppas att du vet vilken otrolig kvinna du är! Du är en sol och du förtjänar det allra allra bästa i livet! Jag älskar dig så otrolig mkt och jag kan bara hoppas att jag ger dig lika mkt som du ger mig!

Du är världsbäst och glöm aldrig det min kära kära vän!

Puss o kram

din Anette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Presentation


Välkommen!
Snäll, glad, skotokig, mamma, inredningsintresserad, nyfiken, rastlös, kunskapssökande, älskande, öppen och busig. Där har ni mig. Typ :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards