anettecarlsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Anette - 6 februari 2011 20:04

J i lördags hade jag kalas för min lilla tjejja. Hon fyller ju två nu o börjar bli en stor tjej. Hon fick en liten dress av mig o jag fostrar henne väl, hon verkar gillar skor lika mkt som jag! =D Så här såg hon ut

  Jag vill oxå ha sånna skor men de finns inte i min strl...typiskt...

Jag hade drömt mkt konstigt på natten och vaknade vid 4 lördagmorgon o kunde inte somna om. Så jag gick upp och gjorde matteläxan och sen började jag baka. Jag handvispade så jag inte skulle störa de som sov. My God vad jag behöver träna armarna!!! Vid 6 var jag klar tänkte jag o skulle lägga mig igen. Men då vaknade lillfis och ville komma upp så då fortsatte vi baka. Det här blev resultatet

    Det blev en chokladsockerkaka med text på ist för tårta oxå men den har jag ingen bild på än...


Idag var jag o mamma först på Ikea och köpte ett badrumsskåp. Passade på när hon hade bilen... ;) O sen for vi till stan och hämtade en säng som jag fått. När Adamie sov så passade jag på o skruva som om det gällde livet o fick ihop både skåpet och sängen. I sovrummet ser det ut som skit eftersom jag har väldig mkt saker där nu men snart blir det fint igen. Orkar bara inte släpa ner den gamla sängen i förrådet. Kanske jag kan hyra in en handyman som kan göra det åt mig. Känner du ngn? Helst ska han ha blå kläder shorts på sig och snygga ben. Sånt gillar jag serru... ;)Men det är inget krav...


Håller på o packar en massa paket oxå. Sålt en servis som ska skickas iväg. Måste gå på kartongjakt imorgon. Undrar om Dhl gubben har fattat att jag bara tar kartonger av han o sen skickar med Schenker...? MEn schenker tar ju betalt för sina kartonger...


O jag har fått ett otroligt erbjudande! Jag är överlycklig för det!!! Vad det är kan jag inte skriva men det kommer så småningom!!! :) Men det involverar val av skor och en söt klänning!!!


Jag vill ha en sticksåg, en limpistol, en burk vit målarfärg, knoppar till byråer, en byrå, ståltråd och en puss. Vilket är lättast att kirra tror ni?


Hare bra så länge!

  

Ovido - Quiz & Flashcards