anettecarlsson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Anette - 1 februari 2011 19:35

Ja jag måste skriva att sånt här inlägg... för jag har tänkt så mkt på det på sistone... Den 14 april 2010 gjorde jag en gastric bypass. Då förminskar man (kirurgen) ens magsäck så man kan äta mkt lite åt gången, o man ska äta fler gånger om dagen. Ofta reagerar man med att må dåligt av mkt fet och söt mat/godis. Tyvärr kan jag äta 4 bitar choklad innan det tar stop. Ngt jag önskade att jag inte testat mig fram till. Det var skönt och vara godisfri. Men iaf. Den första bilden är tagen för ca ett år sedan då min lilla fia fyllde 1år. Det är jag i lila. Då vägde jag 105kg. Jag hade ett midjemått på 122cm.

 

Nästa bild är tagen idag. Jag har gått ner 47kg och väger alltså 58kg och har ett midjemått på 76cm.Det är 46cm minskning.

 

Har skrivit en massa olika saker men raderat dem igen. För jag tror inte ni skulle förstå vad jag menade om jag skrev det. Eller så skulle ni göra det och det är kanske det jag inte vill. Förhoppningsvis så kan jag snart se ngt annat i spegeln än det jag ser idag. Jag övar mig.


Oavsett vilket. Hur du än ser ut. Du är världsbäst på att vara du...

Ovido - Quiz & Flashcards