anettecarlsson

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Anette - 4 februari 2011 09:46

Mmm för jag fixade håret i 30min imorse... Det har nog inte hänt på 5 år tror jag. eller ever... har fixat en plattång så nu är mitt hår rakt. finfint serni... :)


Adamie har inte hostat lika mkt inatt. Bisolvon verkar bra. Nu springer hon runt i pyjamas och sina vinterskor. Hon gillar att ha skor på sig. Oftast gummistövlar men idag är favoriten vinterkängorna. Imorgon ska hon få rosa ballerina skor. Mkt sött... :)


Har dammsugit oxå... Nu återstår att damma...usch jag hatar att damma. Jag har en dammtrasa och en sån där vippa med rosa fjädrar men det är inte kul för det... Har testat med doftande engångsdukar, att strunta i o damma, att låta mamma damma, dammsuga upp dammet och blåsa bort det... inget är bra. Ngt tips?


Ikväll kommer min mamma, bror och svägerska!!! Ska bli så härligt o träffa dem igen!


Inatt var jag vilse i Helsingborg. Har en kompis som bor där. Hon driver ett Waynes o där var jag i drömmen. Försökte beställa en j*vla vanlig latte, gjord på enkel espresso. O han gav mig bara en massa konstiga saker tills min kompis kom o styrde upp det hela. De som sett mig gilla latte vet att det kan betecknas som mjölk med kaffe... =D

Men blev mkt sugen på o åka ner o hälsa på henne. Hon har ju bara bott där i 2 år nu tror jag... så det är dags... ska kolla med henne på måndag för då kommer hon hit till byn! :) <3


Men nu är det väl bäst att jag slutar o maska o gör lite nytta. (=undviker o damma genom att göra ngt annat "superviktigt")


  Jag saknar dig Andres

Ovido - Quiz & Flashcards