anettecarlsson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Anette - 11 februari 2011 18:45

Jag vet inte vad jag ska göra med dig! Jag försöker att ställa sängen på olika sätt men på ngt vis blir du aldrig nöjd utan skickar ut ful och omysigt vibrationer... hmm vad ska jag ta mig till med dig? Va? Jag vill ha nattduksbord men det vill inte du för där du står bäst passar inte ett sådant. Jag vill ha en arbetshörna men där den passar bäst gör även sängen. O så gjorde jag så jag fick en bra arbetshörna och nattduksbord. O sängen ser bara ut som en stor klump. O det vill jag ju inte. Försöker att skapa en känsla av "kom in o mys" ju... Inte klumpedump säng...

Undrar dock om det är feberyra som snackar nu. För jag borde inte flytta sängar nu. Jag borde ligga i en och kurera mig. Har man nästan 40graders feber behöver man kanske spara på den energi man har. Men det är så fruktansvärt tråkigt! Men jag skulle nog ligga i den om jag hade en liten tv i sovrummet. För nu somnar jag som den lilla gris jag är framför tv i soffan. Vilket resulterar i ganska weird drömmar eftersom jag oftast tittar på crimserier och så kommer mina drömmar från ljudet därifrån.

O förut vaknade jag, såg att det var klarblå himmel och sol. Min första tanke var att jag försovit mig... Tills jag insåg att det var samma dag som när jag somnade o inte varit ngn natt emellan...

Men imorgon ska jag vara frisk! För då ska vi fira Katie som fyllt år. O när jag hade födelsedagsfest för mig kunde inte hon komma för hon var sjuk. O jag vill träffa henne. Utan barn och kanske lura med henne ut på dans... Fast jag har en stark känsla av att jag inte bör ta henne till det stället jag älskar o dansa på. Tror inte det är hennes cup of tea riktigt. Eller så får hon ett nytt intresse. ;)

Nu har jag snackat färdigt. Får se när jag kommer på ngt mer att dela med mig av. För visst är det himla intressant o läsa?

  

Av Anette - 11 februari 2011 09:59

Tror du verkligen att saker du gör och inte gör inte har konsekvenser för andra människor?

Ovido - Quiz & Flashcards