anettecarlsson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Anette - 3 februari 2011 13:20

Är mer än trött idag. Adamie har blivit väldigt hostig och naturligtvis gillade hon inte hostmedicinen jag köpte. Den smakade lakrits så det kanske inte är så konstigt. Fick försöka o hålla i henne och tvinga i henne så både hon och jag skulle få sova lite iaf. Hon gjorde det men inte jag. Vaknade så fort jag hörde henne hosta. Så idag är vi lite halvpigga. Dagis är stängt så egentligen skulle min kompis Malin passa Adamie medans jag var i skolan men nu är jag hemma ist... Får plugga in så mkt jag kan i helgen. Jag har iaf införskaffat ny hostmedicin som smakar körsbär/choklad och alvedon, nässpray o annat som är bra o ha hemma. Det finns ju dygnet runt öppna apotek här men det är ganska mkt skönare o ha det hemma än o behöva åka iväg mitt i natten för o gå på apoteket...


I helgen kommer min mamma, bror och svägerska upp! Det ska bli mkt roligt o träffa dem igen, senast var julas om jag inte minns fel. Min bror och hans underbara fästmö ska gifta sig i höst! När jag fick reda på att han friat hörde jag först fel och tyckte de sa att "ngn" friat till henne. Tyckte lite jaha... sen fattade jag och började gråta för jag blev så glad! Båda har gjort ett kap i mitt tycke! :)


Jag håller på med mina annonser fortfarande... Den här gången är det porslin. Det är alltid nervöst att skicka för man vill ju inte att det ska vara trasigt när det kommer fram. Så jag samlar på mig förpackningsmaterial. Har ni bubbelplast ni vill bli av med så tar jag tacksamt emot!


Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan o dricka min latte och kolla på Ellen show eller Oprah. Vilket som går bra. Fast jag gillar Ellen för hon är så rolig! :D

Ngt annat som är roligt är Cougar town! Älskar deras humor!!!!

Men men latte var det...

Ovido - Quiz & Flashcards