anettecarlsson

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Anette - 8 februari 2011 09:40

Jo fast hon är blond, det är inte jag... Det tog nästan 30min o fixa mtt hår imorse! O så var det regn i luften o vad tror ni hände då? Mmm allt plattande var nästan förgäves...


Igår fick jag besök! Från Norrrland kom Andres och överaskade mig o Adamie! Mkt roligt! =D    

Sweet att han kom på Adamies födelsedag. Min lilla stumpa, redan 2år. Min kompis jag träffade igår sa "Gratts på födslodagen! Man ska inte bara tänka på den som fyller år, du gjorde ju faktiskt ngt då oxå!" :) Mkt sant 13.47 lördagen den 7feb 2009 illvrålade jag en sista gång och ut kom hon. O såg mkt skeptisk ut. Fullt förståeligt med tanke på att hon inte mådde bra. Men det är en annan historia...


Har lektion nu, fast paus. Ska äta kexchoklad, go o gla!


Hejpåre!

Ovido - Quiz & Flashcards