anettecarlsson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Anette - 10 februari 2011 20:56

Mmm tänk så smarrigt med sugarlips...

Kolla bara:  


Jag har träffat Hanna och hennes söta broder ikväll! Han berättade ngt som fick mig o garva så jag fällde tårar och det uppskattades. Han är en av de roligaste jag vet! :D Man garvar alltid när man är med honom, det är en fin sak med honom... :)


Imorgon blir det skola och sen ska jag mygla till mig en kaffe på söder. O sen ska jag sno en data. Eller inte. Kanske. Får se om kaffet är gott först...

Men nu är det bad dags och sen ska jag pilla med håret i en timme!

Peace!

  

Av Anette - 10 februari 2011 12:33

Mmm gillar jag inte så mkt. Men försöker att se det som en chans att utvecklas. Eftersom jag gillar listor kommer här en lista på saker jag utvecklas av: (eller som irriterar skiten ur mig!)

Att när jag väl lyckats få ihop inlämningsuppgiften i databashantering så bestämmer sig min dator att Excel är skit och inte ska funka på min data. O stänger ner det. Utan att det sparas= chans att öva sig i att inte vråla rakt ut.

Att jag knappt hunnit säga hej till Andres innan det är dags att säga hej då= chans att lära mig att längtan stärker kärleken. Eller ngt...

Att så fort jag diskar blir det mer disk=chans att inse att diskmaskin är bra

Att jag hatar damm och tycker det härstammar från helvetet= chans att öva på mitt tunnelseende

Att när jag väl fått igång min Iphone så måste jag lämna iväg den på reparation i 2-3v= chans att... ja jag vet inte.


Tekniken i mitt liv motarbetar mig!!! Det började med när jag skaffade en Iphone. Sedan dess har nog varenda teknikpryl i mitt hem strulat. Ok inte videon men den har inte varit inpluggad heller. Förmodligen skulle den strula eftersom Adamie använder den till att gömma bra o ha saker i...

Jag måste skaffa en ny dator. O jag vet vilken jag vill ha. Jag har varit o pillat på den. Den är fin. (vit visserligen, men det är ok. Ska ha en rosa väska till den) den är lätt att skriva på. Den kommer kunna synkronisera min iphone. Den kommer ha SENASTE versionen av Office. Den kommer inte stänga av skärmen (hoppas jag) den kommer inte bråka med mig. Den kommer att tycka om mig och hjälpa mig att få mvg i skolan. O jag kommer ta så bra hand om den! Nu när jag vet hur den annars kan strula tillbaka så kommer jag ta hand om den som om det var det bästa jag har! O det dyraste oxå. Måste bara hosta upp 8 loppor till... Men nu fick jag en idee... hihihihi snilleblixt! ;) Jag ska sno den av en kompis! Han har ju precis köpt en sån jag vill ha... hmmm undrar bara vad jag ska byta ut den med så han inte märker ngt... Förslag ngn?


Btw har ni smakat nya Marabou mango? Den är inte så god. Smakar inte så mkt mango. Fast den är ju god då eftersom den smakar choklad. Men om ni vill att det ska smaka massa mango så kommer ni bli besvikna. Så ni vet.


Nu ska jag gå o röra till målarfärg till mitt arbetsbord. Det blir Magnoliavitt. Alltså vitt med en rosa ton. JA JAG VET ATT JAG ÄR BESATT AV ROSA!!! Men jag KAN INTE sluta! O jag VILL INTE sluta!


hej då  

Ovido - Quiz & Flashcards