anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Mitt avslut på AHD

Av Anette - 14 februari 2011 21:37

Ja då var snart den här dagen slut. Grädden på moset var definitivt Katie måste jag säga. Hon är underbar i alla hörn och kanter!!!

Men här kommer en lista över saker jag avslutat dagen med:

Hämtade Adamie=loveli!!!!!

Stod och väntade på en buss i-18 i 30min, förfrös tårna och svor så Adamie hörde över skit sl.

Gick till tunnelbanan och chauffören stängde dörrarna framför näsan på mig. Peka fuck you åt honom, höll för Adamies öron och sa skitchaufför. Ångrade mig lite när jag såg det var 2min till nästa tåg. Men bara lite. Hey, jag är storstadsbo. Det ligger i mitt blod att vara otrevlig...

Såg en intressant status på fejjan, vilker innebär kraftig ifrågasättning om en massa saker.

Hade rätt om returen på en sak jag sålt. Se till att du ger mig rätt adress pucko.

Provade jeansshorts och tänkte njaee... Katie sa JA!

Gick in i en affär och blev kär!!! Helt direkt, utan tvivel. Bara en önsesidig förståelse och önskan om att tillhöra varandra. Vi två kommer aaaaaaldrig ha några problm med varandra och jag älskar redan... Gissa vad då? Ett par skor! I exakt min älsklingscerise, hög klack, peep-toe, satin, satt som gjutet på foten... å jag kommer att införskaffa dem. Var så säker!!! Kanske inte snart. Men de ska bli mina. Har du några invändningar? Säg dem till ngn annan, jag vill inte höra...


Nu ska jag gå o strö rosenblad på min parfyrmerade säng, läsa kärleksbrev och äta chokladpraliner medans en vacker svart man fläktar mig med ett palmblad där jag ligger i mina vackra underkläder jag fick idag.

Eller så går jag o sover på soffan o skiter i o borsta tänderna för nu har jag varit vaken 38timmar i sträck och vill sova!!!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards