anettecarlsson

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Anette - 1 april 2011 05:57

Har hittat en ny favorit låt! Cecile-Hot like we Den vill jag dansa till snart! :)


Om 1v åker jag till Norrland!!! Hur härligt ska det bli då? Mkt! ;) 2mån sedan jag såg mitt hjärta sist så det är verkligen på tiden nu.... Under tiden lyssnar jag på låtlistan han gjort till mig och myser vid tanken på att du är min min fina!!! :) Nu är det ett år sedan vi pratade första gången och tänk vad mkt som hänt sedan dess?! <3


Jag har haft ett sånt där ont anfall i magen igen. I tisdags. Men hann inte träffa läkare innan det gick över och fick förklaringen att det förmodligen var ett litet gallstensanfall. Om ett litet gör så ont, gör ett stort mer ont då? För det är för djävligt. Man kan inte andas mer än små stötar och knappt gå upprätt... Ska ringa vårdcentralen snart och fråga vad man kan göra, antar att de inte kan göra ngt om man inte har ett anfall... men vet inte. Får väl se hur det går.


Har försökt planera sommaren nu oxå med ledighet. Det känns lite avlägset men tiden går ju så himla fort. Kommer ju plugga i sommar oxå men på distans så jag får försöka kombinera studier med att Adamie ska vara ledig. Det kommer nog bli lite trixigt men hon kan behöva lite ledigt oxå.

Vi var på 2års kontroll i onsdags. Hon fick ju kylbehandling när hon föddes och detta är en uppföljning med neurolog och barnpsykolog för att se om hon utvecklas "normalt" eller hur det går. Men vad jag tyckte gick det så bra så! O oavsett vad de gör för bedömning så vet jag att hon är perfekt! Jag är inte orolig att de skulle säga ngt annat, undrar hur man reagerar om de säger ngt negativt? Just nu känner jag att jag skulle bli förbannad. Ge fan i o klaga på mitt barn liksom!!! ;)


Idag kommer mamma!!! <3 Känns som om det var länge sen vi sågs men det är bara ett par veckor sedan. Härligt ska det bli iaf! O jag fick städa igår så hon inte får för sig att jag är en stökfia. Tänk så fel hon skulle ha då... ;) Eller?


Snart är det skola igen. Vaknade extra tidigt idag och det är ju alltid härligt efter att ha sovit extra dåligt. Drömmer så himla konstigt nuför tiden så jag vaknar av mig själv flera gånger om natten. Mkt irriterande... Jag vill ju sova. Men antar att jag inte ska vara girig. Förra veckan sov jag ju bra! :)


Ha en bra dag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards