anettecarlsson

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Anette - 20 april 2011 15:28

Igår alltså... Inge kul. O avslutades med att jag fick magont. O då fick jag prova en medicin mot magsyra. O den hjälpte inte. Däremot gav mig den de vanligaste biverkningarna. Så jag fick hänga över toan halva natten. Det var mysigt! NOT! Men nu vet jag att det inte beror på magsyra och att jag inte klarar av medicin mot det så bra! Man ska ju försöka se det positiva i saker! :)


  Nettan o jag en solig måndag! Nice! De stora glasögonen är obligatoriska för att vara med i vårat gäng!!! ;)

  Såhär kan man sitta i vagnen oxå. Min lilla skrutt... <3   Dessa buskar finns utanför ett hus här i Vårby. Jag har aldrig sett dem spretiga eller i oordning. Undrar om det bor ngn som gillar former i det huset? Bredvid står det en konformad en och en avskalad trädstam, som ett sträck bara rakt upp o ner... Spännande :)

  Adamie ville att jag skulle ta kort på henne när hon hade händerna i fickorna på sina hängselbyxor... Så underbart söt min lilla pärla! :)


Mamma sov här från igår. Hon flyger till Singapore idag o ska hälsa på min broder o hans fru där. Nästan 3v kommer hon vara borta. Jag hoppas innerligt att hon får se så mkt fåglar som det bara går!!! (Hon älskar fåglar) Hon kommer få gå i djungeln, det är ju hur häftigt som helst! Det kommer vara ca 30grader när hon landar. Sweet sweet! :) Hon är värd en underbar semester, för vet ni? I mitt tycke är hon världens bästa mamma!!!


Nu ska jag snart iväg o hämta min skrutt o sen ska vi iväg o leta skor till henne. Några som funkar på dagis, som det inte gör ngt om hon leker brallorna av sig i! Hon har ett par små rosa Converse men har inte lust att hon ska ha dem på dagis. Skosnobb som jag är. (not)


Hej på er så länge!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards