anettecarlsson

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Anette - 4 april 2011 18:09

Allt har ju heartbeat. Om man inte hade det så skulle man inte leva. O det vore ju trist... För de flesta iaf. En del som ligger i gravarna förtjänar att ligga där. Men iaf...


Ibland får man ju såna där svängar när man bestämmer sig för att göra stora förändringar i ens liv. Idag har jag kommit till en sån dag. Kan o ha att göra med att jag läser en sån där bok. Som säger "gör så här så blir allt toppen"  O det handlar bara om hur man tänker så jag tänker som såhär. Varför inte testa? Ett exempel är att man ska inte tänka på vad man inte vill utan vad man vill. Typ Jag vill inte ha gula saker i mitt liv, ist ska man tänka Jag vill ha rosa saker i mitt liv. Fritt att applicera på vad man vill. Det viktiga är iaf o fokusera på det positiva i sina tankar...

Ni kan ju (lär ju) få en utvärdering sen hur det funkar...


Jag skruvade upp en stång i Adamies garderob förut. Adamie stod bredvid och tittade på och när jag sa jag var klar: Du är duktig mamma! Snacka om kärlek!!! :)


Imorgon har jag prov. Och ist för att tänka att jag har inte pluggat tillräckligt så ska jag tänka jag har pluggat så gott jag kunnat! Så får vi se hur det går. Det är i excel men i min programhanteringskurs. O med tanke på vad jag slitit med Excel så borde det ju gå vägen. 


Måste snart komma igång med träning oxå. Det är ju sagt att jag o Katie ska springa vårruset den 24maj. Mina dagar går så fort nuförtiden så jag hinner inte med allt jag vill (ska tänka att vad bra att jag har saker att göra)

MEn jag vet att presterar bäst under lite press. Så nu när det är 2mån kvar är jag lite kaxig. Vi får se hur kaxig jag är när jag passerat mållinjen, typ död, efter att försökt springa 5km efter att ha tränat i en vecka.... hahaha :D Måste ju ordna med ngn som kan ta kort på mig när jag kommer i mål... ett minne värt att bevara hur jag kommer se ut då.... ;) 


Well well... skolarbete var det visst...

O Marouf o Jimmy: Jag förväntar mig att se er där imorgon!!! Jag kommer vara där med min bulle! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards