anettecarlsson

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Anette - 14 april 2011 06:14

Så sant så sant. Varje dag är livet. Inte bara de stora händelserna man ser fram emot och det tråkiga som händer på vägen. Jag har kanske levt lite för mkt för dagen under mina år men iaf. Vad fullt av händelser mitt liv har varit! Jag har aldrig varit den som suttit och planerat vad mitt nästa "drag" ska vara. Aldrig planerat en stor karriär innan jag får barn och sånna saker. O visst, jag ska erkänna, ibland önskar jag hett att jag hade lite mer ordning på saker. Men 98% av tiden är jag nöjd med mitt liv! Jag är inte rik, jag har dåliga erfarenheter i bagaget, mitt liv har varit som en stor orkan som snurrat med mig men. Jag ångrar mig inte! För mitt liv är inte slut än. Jag har fortfarande möjlighet att göra vad jag vill! O jag vet att om jag skulle sitta o planera för att ngt stort skulle hända på vägen längre fram så skulle jag hitta en massa små stigar under tiden som jag vill gå på. Det betyder inte att jag inte har ett mål. Jag bara väljer att ta små avstickare under tiden. O ofta har jag hittat det bästa jag har i livet på dessa avstickare. Det som gör mitt liv så fint trots att det är jobbigt ibland...


Kom ihåg lista:

Ut o spring!

Felanmäl alla eluttag i vardagsrummet. Det är inte bara barnsäkra, de är vuxensäkra oxå!

Lär dig matten för i h*lvete kvinna! ;)

Röj i garderoben, är jag en baglady kanske?

Försök att inte falla för frestelsen att klippa av dig håret själv. (Löshåret, inte mitt)

Ät inte en kanelbulle idag!

Andas.


Det borde väl räcka för idag tror jag?

Ovido - Quiz & Flashcards