anettecarlsson

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Anette - 5 april 2011 19:22

Ja här sitter jag o lyssnar på romance musik... Har ni tänkt på vad skönt det är med musik? Hur bra man kan må med hjälp av det och hur man kan påverka sitt mood med musik? Man kan tycka att en låt är skriven just för dig, för just det ögonblicket du befinner dig i i livet. Jag har lätt för att ha minnen till musik. Jag är en periodare med musik kan man säga. Jag lyssnar på samma låtlista tills jag nästan kan varenda låt utantill och sen byter jag. O då är det oftast musik som stämmer väl överens med min livssituation. Gör ni oxå så?


Provet idag gick bra! :) Mkt glad för det... :D


Försöker att planera min sommar med studier, ledighet och sådant. Inte det lättaste. Försöker att tänka vad som vore lämpligast att plugga, i sommar blir det bara distans. Så det gäller ju att det är ämnen som inte är för jobbiga att läsa på distans. Man behöver ju ibland ngn som förklarar saker och det är inte alltid lätt via mail eller telefon. Men tror att jag kommit på ngt som kan funka. Så nu kommer det väl bara hänga på min disiplin... O den hänger sig ju ibland.. om man säger så.... ;)


Nu ringde världens bästa Hanna så nu ska jag surra med henne lite (mkt)

;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards