anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Varför man inte ska ha string på sig på gymmet...

Av Anette - 24 februari 2011 19:20

Ja mina vänner...

Idag har jag varit o aktiverat mitt träningskort. Jag var på söder o träffade min kurator, (mkt bra) o gick då till Medis o skulle träna där på 24sevenFitness. Byter om o går fram till löpbandet. Sätter på musiken, högt, i min ipod och börjar gå. I den takt som jag tyckte var snabb sist jag var på gymmet (ca 5-6 år sedan) Inser att det inte ger så mkt så jag höjer lutning och fart. O lite mer fart, o lite mer o liiiiite till. Sen springer jag!!! Jag springer! O måste inte sluta efter 10sek för jag håller på o dö av andnöd. Jag springer 2,5 min innan jag slutar. O går fort i stället. Springer två omgångar till. Jag kan inte fatta att jag springer tänker jag. Sen slår mig tanken att kanske jag ser larvig ut bakifrån när jag springer... Men sen tänker jag. Skitsamma! Då får de väl tycka det. Jag bjuder på det. O en sak jag lärde mig. Jag ska inte ha stringtrosor nästa gång. De gör ont i muttalinen när man springer och det är svårt att få ut dem när de väl grävt sig in... Det finns liksom inget snyggt sätt o göra det på...

O jag tänker oxå på att förut när jag gått förbi ett gym o det står folk som springer eller går eller vad de nu gör i fönstret har jag tänkt att det måste vara jobbigt att vara så synlig... O vet ni? Det var det inte! Jag gillade att kolla på folk samtidigt o se om ngn kanske skulle snubbla lite så jag fick ngt o skratta åt samtidigt. Men så blev det inte. Däremot fick jag njuta av mkt fantasifullt klotter på en lyktstolpe. Det märktes att person som klottrat verkligen tänkt till vad h*n ville få fram för budskap! Sånt gillar jag! O nu vill ni säkert veta vad det stod?! Det stod

"En kuk"

hahahahaha :)


Precis innan jag reggade mig ringde de från tele2 o sa att min iphone var färdig! Så den åkte jag o hämtade efter. O så plugga jag in den. Då säger datorn att jag måste ha senaste versionen av iTunes... Men vad i h*e tänkte jag då. Försökte låta datorn söka reda på den senaste versionen o det gick ju åt precis samma håll som min tanke.Åt h*e alltså. Så kom jag på att jag laddar ner det via nätet. Sagt o gjort. Nu har jag senaste versionen av iTunes, jag har aktiverat min Iphone o importerat kontakter OCH laddat ner en massa appar till den! Inget av det har strulat! :D Peppar peppar.

O snart är nedladdning av office grejjen klar... det tog bara 24timmar... seeeeg. Bredband eller hur var det? Men nu r det färdigt o det är samma som i skolan o det är fantastiskt!!! :) ÄR mkt mkt nöjd just nu.


Imorgon ska jag laga briljant middag till Malin o Katie! Det ska bli mkt mysigt, vi ska ha en barnfri middag nu innan Malins lilla bebis kommer. O på lördag är det oxå tjejmiddag. Mkt tjejer nu i helgen but that's all good! :)


Nu är det dags o gå o plugga till matte provet imorgon... hualigen... :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards