anettecarlsson

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Idag kommer Nettan!!! :)

Av Anette - 17 april 2011 07:34

Idag kommer min fina vän Nettan på besök! Hon bor i Helsingborg sen 2år tillbaka tror jag o vi ses ungefär var 3:dje månad tror jag det blir. Det brukar bli en intensiv dag på stan när vi ses och tiden flyger iväg... Men den här gången kommer hon och stannar över natten hos mig! Är jätteglad o ser fram emot att umgås lite längre med henne denna gång. :D Försökte få med henne ut o springa imorgon men hon ville inte ta med sig så mkt packning. O det förstår jag... kanske jag kan få henne o låna saker av mig? Varför då undrar ni, du kan väl springa själv? O det kan jag. Men hon är en träningsförebild, så jävla grym helt enkelt!!! :)


Ska se om hon kanske kan hjälpa mig att ta bort löshåret oxå. Det är så jobbigt o ta hand om så nu vill jag bara ta bort det. Får vara naturell ist o det är ju inget fel med det. :)


Igår fick jag gosa med en liten 1månaders bebis! Så otroligt mysigt! Malin, Tindra o Olivia och jag o Adamie träffades i lekparken och gick sen hit o fikade. Tindra o Adamie går på samma dagis och leker jättebra med varandra. Vissa smågnabb uppstår men överlag är det toppen. Så otroligt sött när de springer varandra till mötes och kramar varandra! <3


Well well. Kanske dags o sätta igång dagen. Idag blir det pannkakslunch. Måste baka oxå. Igår gjorde jag kärleksmums o jag har fortf en massa ägg som jag måste göra ngt med så de inte blir gamla. Onödigt o slänga. Men vill inte baka för mkt gott för då äter jag bara upp det. ;) 

Får väl se hur det går helt enkelt...


Hoppas ni får en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 24 september 2013 12:17

Påväg till & från jobbet har jag 30min när jag kan sitta & fundera en del... Oftast läser jag nyheterna på mobilen & självklart onödigt tjafs som Facebook & Instagram. Men det börjar bli ledsamt... För jag undrar vad vi pysslar med egentligen... D...

Av Anette - 8 augusti 2013 18:16

Jag har blivit tårögd flera gånger senaste tiden när jag läst nyheterna... Ett område vill inte att det ska byggas ett LSS-boende där de bor för det skulle minska värdet på deras tomter & hus, en pappa som desperat fått soc att ingripa mot barnets mo...

Av Anette - 11 juli 2013 15:50

När jag slutade blogga för ett par månader sedan så sa jag ju att jag skulle bli en domestic godess istället. Det har jag väl inte lyckats med direkt men jag har lärt mig göra saft, både rabarber och flädersaft, gjort rabarberpaj, jordgubbsylt och vä...

Av Anette - 10 juli 2013 21:38

Igår berättade Adamie att en 9årig tjej vid lekplatsen kallat henne bajskorv. Först kanske detta låter roligt... Men jag frågade henne varför denna tjej sa så. För att jag är brun svarade hon då. Både min & Thomas reaktion var att gå att kolla om den...

Av Anette - 12 april 2013 18:39

Favorit just nu: http://m.youtube.com/watch?v=tVxUlG_lOwE

Ovido - Quiz & Flashcards