anettecarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Anette - 20 februari 2011 19:20

Jaha då går helgen mot sitt slut. Men vilken jädra helg sen! :)


I fredags fick jag hjälp av min underbara Katie med Adamie för min feber gjorde ett gästspel igen. Sen kom min underbara moder och hämtade hem Adamie och jag kvicknade till lite på kvällen och vi surra lite. Undrar om det någonsin går över? Det där med att man behöver sin mamma och ens mamma ger tröst som ingen annan. Iaf min. För jag vet att det finns rysliga mammor oxå... :( Men jag är mkt glad över att min mamma är min mamma för hon är sannerligen en riktgit bra en!!!   


På lördagen kände jag mig ganska skapligt pigg så vi tog en tripp till Södertälje. Passade på när vi hade bil! ;) Där finns en second hand som jag tror Pingstkyrkan håller i. O när vi kommer dit... vad skådar jag? Jo en stor skylt där det står 70% rabatt på alla kläder, skor och väskor! Så mamma gick runt med Adamie och letade bilar och jag fick gå o kolla om det fanns ngt bra. O om det gjorde! Jag plockade på mig allt jag gilla kan man säga. Vilket blev 16saker. När jag kom till kassan tänkte jag att: F*n nu har jag nog gjort bort mig när han slog in plagg på plagg på plagg... Så drog han bort rabatten o då var jag inte orolig längre! Det kostade ca 10:- sak...Me likey! Ingen byrå denna gång heller dock...

Sen åkte vi hem, klämde donken och så sov vi alla tre lite :) Sen tog vi en tur till Skhlm med Katie och Ava. O var inne på Myrorna en sväng. Hittade en tröja och Katie fyndade en massa tyger. Hon syr fantastiska saker! Från att i stort sett inte någonsin sytt ngt i höstas är hon superduktig nu!

Sen drog vi till Ikea, tänkte kolla en byra där... men vad hittar vi då? En garderob! För 199:-! Köpte till hyllor och stänger att hänga galgar på men hela den kostade iaf 500:- Så det fick bli en julklapp från min bror och hans fästmö! Katie ville oxå ha en. Vi passade på när vi hade bil om man säger så... :) Sen vägde varje paket 30kg... Vi kom fram till 5 olika lösningar ca hur vi skulle få upp dem till våra lägenheter... Tills vi kom fram till att vi lämnar det i bilen! O det gjorde vi. O vilken tur sen då!!! För när vi kom hem o skulle upp med hissen var det en dumfan som BAJSAT i hissen!!! Så vidrigt! Skulle ni inte hellre skita i brallan än sätta er o kräma i en hiss? Kom igen liksom. Förmodligen har du varit hemma hos ngn eller dig skälv eller är påväg dit. Du har förmodligen inte längre än 100m till ett dass eller kanske utomhus? Var hissen verkligen lämligt då? Fundera på den...

Slockna tidigt på kvällen i soffan framför tvn o vaknade halv 2 o kunde minsann inte somna om. Låg o åt Twix och glodde på dåliga serier till halv 5 då jag somna om igen... Varför blir det så? Mkt irriterande....


Idag så gick jag o körde lite bil! :) På en parkering visserligen men det var kul! Kanske borde ta den däringa lappen någon gång... :) Så bar vi upp Katies garderob. Sen gick jag hem, käka med mor och Adamie, stoppa Adamie i säng och då gick mamma och hämtade bilen och bar upp garderoben! Har jag sagt att jag har en supermorsa till mamma?! Det har jag iaf! :)


Köpte ett litet databord oxå på Ikea. Jag har nämligen fått ett nytt matbord, ett fyrkantigt ist för runt, o det hade mamma som skrivbord förut. Så nu fick hon mitt skrivbord. Jag har ett annat skrivbord som jag ska ha som arbetsbord i sovrummet:

  Det är nu svart svart svart. N I love it! :)

  Mitt gamla matbord med iläggsskiva i. Det nya i bakgrunden, givetvis med rosa duken redan fixad på! :)

 Men nu har jag ett arbetsbord (Det svarta) och ett litet bord för min nya dator som jag hoppas kommer på tisdag eller onsdag!


What else? Har bakat lite. I julas köpte jag fina kakformar som jag ville göra kakor med kristyr på . Så här gick det:

   

    Råka ha lite mkt grön färg, hade velat ha dem ljusgröna. O sen tyckte jag inte om dem. Inte Adamie heller, hon spottade ut det direkt efter varje tugga! :) Men hon försökte tycka om det iaf... :) Mamma o Malin som var här förut sa att de var goda. Men de kanske är för väluppfostrade för o spotta ut oxå... ;)

  Dagens middag. Köttfärspaj! Hur gott var inte det då? Fast Adamie gillade inte det heller, hon åt banan...

  Bra karl reder sig själv säger man ju. O får man inga blommor på AHD får man köpa själv. Den här köpte jag åt mig själv. O väntar tålmodigt på att den ska slå ut... Hittills har den varit ytterst motsträvig men antar att den funkar som det mesta annat. Ger man det tid så kommer det...

Men för å få en slutkläm på det hela. Man har inte hur mkt tid som helst att lägga på o vänta på saker. Vill du ha ngt? Försök att få det. Ingen kommer kunna gissa vad du vill ha om du inte säger det...


Jag säger bara bullfrog...

Av Anette - 17 februari 2011 15:29

Ni som har som jag ca strl 38 på fötterna och behöver strumpor. Kolla på barnavdelningen! Jag skulle köpa strumpor på Hm och för 5-pack strl 37-39 tog de 79,50. För barn i strl 34-36 kostade ett 5-pack 39,50. Så jag chansade. Passade perfekt serru! ;)

Ett till spartips! Jag slog vad med en kille om att det fanns rosa toapapper. Han trodde mig inte. Så då slog vi vad o om jag vann skulle han skicka rosa toapapper till mig. Om han vann så skulle jag säga att han är kung...as if... :) Men iaf. Jag vann. Var ju rätt lätt o bevisa. Så nu väntar jag på en leverans toapapper! Dt sparar jag ju pengar på... :)


O mer... ibland tjänar det att känna till märken på skor.... för jag hittade ett par idag dårå liksom. För 50:-. O de skulle kostat ca 1200 annars... hihi så gissa vad som står i mitt skostäl? ;D


Nu har förhoppningsvis sista omgången med skrivbordet börjat. Det är svart nu. Håller på o torka och det blir säkert bra när det är klart... men väldigt svart... Men vänjer mig nog :)

Men nu ska jag måla det en andra gång...Black is back.


  

Av Anette - 16 februari 2011 23:27

Så därför lägger jag upp en bild på när jag testade torrshampot från helvetet som gjorde mig gråhårig. Så här såg det ut:

  Måttligt nöjd... :)


Jag köpte tyg o sånt till o fixa iordning stolen jag tidigre lagt upp bild på. O nu är den färdig! Så här blev resultatet:

Är faktiskt mkt nöjd! Men ska inte behålla den utan försöka sälja den. Får se hur det går! Är du intresserad så kan du ju maila! :)


Vad mer då... Jo idag har jag avslutat en vänskap. Jag har lovat mig själv att bara ha relationer med människor som vi har ett nyttigt utbyte med varandra, eller nyttigt, snarare hälsosamt. O denna vän och jag har inte haft det. Vi har känt varandra i ca 5år. Det har blivit mkt smsande med denna vän och det har alltid varit skönt att veta att h*n funnits där. Bara ett sms bort. Men faktiskt. Det räcker inte. Vi gör inte varandra gott. O om du läser det här hoppas jag du inte blir ledsen. Men du förstår nog vad jag menar. Jag önskar dig allt det bästa i världen, du förtjänar det. Men jag kan inte bidra till det och därför är det nu dags att våra vägar går isär och jag tror inte att de kommer korsas igen. Men glöm inte att du ändå är speciell för mig. Men det är helt rätt beslut.


Angående mina andra funderingar. Jag är inte rädd. Jag vet att det kommer lösa sig. Jag måste bara komma på min del i det hela. Som i en låt jag lyssnar mkt på: Jag måste hela mig, för att ge dig hela mig. Du är underbar som ger mig den tiden. O jag kan inte förklara varför jag behöver tid. Jag bara känner att jag gör det. Men mina känslor är desamma för dig.


Jag måste säga att jag är sannerligen glad att min dator kommer snart! Skulle plugga på nätet till ett prov imorgon. O jag får faktiskt skyla mig själv som inte kollat upp detta innan. Men min dator vill inte köra det programmet. Så jag kommer hoppa över provet imorgon och göra det nästa vecka. Det går oxå bra och kommer inte påverka mitt betyg negativt.


Imorgon ska jag träffa en ny kurator oxå. Jag hoppas hon är bra, den kontakt vi haft via telefon har iaf kännts bra. Det är skönt att prata med någon. Jag har liksom ngt mörkt i mig som är svårt att bli av med. Vet inte varför det finns där och jag kan inte förklara det. Men det tar sig uttryck i att jag inte känner mig värd speciellt mkt. O har därför inte behandlat mig själv speciellt bra. VIlket verkligen inte minskat min känsla av att vara en bluff. O det som är så otäckt är att det skiftar i hur det tar sin uttryck. Det ger mig både fysiska och psykiska besvär. Jag kan ta mig igenom ngt och tro att jag kanske besegrat det. Vilket jag kanske gjort med just den delen. Men det kommer alltid tillbaka. O jag är trött på det. Så därför går jag och försöker reda upp det med ngn utomstående...


Nu är det väl sussedags antar jag. Har svårt att släppa taget om mina tankar märker jag, men hoppas att det släpper när jag lägger mig och knäpper på tvn. Jag har inget godis hemma ikväll. Annars brukar jag tjuväta godis på nätterna. Vem jag tjuväter för vet jag inte eftersom det bara är jag och Adamie här. Men det är så det känns. Jag pratade med Katie häromkvällen om det här med mat. Att jag har så svårt med det. Jag är tyvärr livrädd för att bli stor igen. Skulle tro att lösningen är att börja träna och öva mig i att äta rätt. Alla kurer, dieter och turer upp och ner i vikt har inte gett mig ett normalt synsätt på mat. Nu äter jag mindre än vad Adamie gör. Jag och Adamie äter middag ihop iaf. Jag vill inte att hon ska få ngn konstig snedvriden syn på mat. Det vore inte snällt av mig att överföra det på henne. Mina demoner ska inte bli hennes demoner.


Det får nog bli slutet på detta inlägg.

Sov gott! <3

Av Anette - 16 februari 2011 15:45

Så sjunger Robyn. O det är vad jag hoppas på ska ske...


På Tisdag kommer min dator!!! Jihoooo!!! Då ska det excelas av bara h*lvete! (Bra jag tog bort en bokstav så ordet inte blev ett fult ord! :)


Har köpt ny färg till skrivbordet. Lila fick jag en ide om. Köpte oxå svart o vit. O det var ju en himla tur eftersom den lila skar sig ganska kraftigt mot tapeten... Tänk va... Så det får bli svart!!! Tror jag...

Köpre nya knoppar och en stickkontakt oxå. Ska leka elektriker och göra om en lampa tänkte jag. Sminklampor. Får se hur det går. Inte svårt tror jag men det har hänt förr att jag varit för kaxig... ;) Men jag har ju faktiskt gått en teknikkurs. I 9an. Den fick man 500:- för o gå på. Perfekt! Jag har använt de kunskaperna skitmycke o för de 500:- köpte jag en adidas bikini. Vilken win win situation! :)


Jag har köpt tyg till fåtöljen också. Så ikväll blir det omklädnad! Sen kommer bilder. Sen ska jag inte sova för jag har prov imorgon o måste verkligen plugga apmycket... Men det löser sig säkert.


What else? Jag väntar på cash från en kvinna som köpt saker från mig. Mkt irriterad på att hon inte betalt så nu är det no more miss nice woman utan en vänlig men bestämd påminnelse om RO hit med pengarna!


Jag tänker, tro mig jag tänker. Hela mitt huvud är fullt av tankar. Men jag ska tänka klart och när jag gjort det så hoppas jag att jag aldrig behöver fundera på det mer. Någonsin.


Jo vet ni... jag tror mina fötter krympt ytterligare en strl... De skorna jag blev kär i har strl 37. 38var alldeles för stora. O ett par nya gummistövlar kändes väldigt stora för o vara 38... Hmm omd et är så blir jag ledsen i ögat. Jag menar, mina vackra skor... Men å andra sidan så får jag anledning o köpa nya skor så är det remmar på de jag har som säkert går o justera. Jag gillar ju dom liksom.


Nu ska jag gå o hämta min lilla älskling! :)

Av Anette - 15 februari 2011 19:58

Jo... det blir mest bilder nu. För just nu känns det inte som om jag har ngt att skriva om. Men man vet ju aldrig. Det kanske ploppar upp lite under tiden... (O nej jag förökte inte vara rolig med "ploppar" upp o lägger in en bild på Center...)

Tänk så kloka de är på Cloetta!


    Vilken j*vla ful klänning. Hördedu Lanvin som gjorde denna för HM. Du tänkte inte på att kvinnor kanske inte vill se ut som circus tält? Den här är dessutom i strl 42 o såg ut som en 50. Inte ok... gör om gör rätt!


Ja så här såg Adamie vagn ut när den rulla in til Convitus med kläder till hemlösa...


    Fina tyger som jag tänkte på Katie när jag såg


    Underbart tyg! Ni kommer få se en del av det i framtiden kan jag lova!!!


   Världens mysigaste flanell som jag vill sy bebisfiltar i...


    Dataväska jag gillar. Inte en kopia men en inspiration av the one and only Coco Chanel.


Jag gillar orientalisk inredningstil, som tex Indiska. Är ofta inne o pillar på deras saker. Men om jag någongång köper ngt så blir det liksom inte den stilen hemma iaf. Jag har en lite mer bohem Nej jag vet inte riktigt. Gillar så många olika stilar o blandar det hemma. Gillar min stil!


Jag fick ett mail från en man som vill köpa mitt skrivbord och bokhylla. O han bor inte i Sthlm och betalar då för frakten. Jo jag tackar! Men skulle inte tro det. Jag tänker inte släpa det hit och dit och förpacka sånna saker. Sorry. Desutom har jag bytt bort skrivbordet till mamma redan. Jag byter det mot ett köksbord. Hmm kanske ni tänker då. Men förklaring kommer senare!


hej då

Av Anette - 14 februari 2011 21:37

Ja då var snart den här dagen slut. Grädden på moset var definitivt Katie måste jag säga. Hon är underbar i alla hörn och kanter!!!

Men här kommer en lista över saker jag avslutat dagen med:

Hämtade Adamie=loveli!!!!!

Stod och väntade på en buss i-18 i 30min, förfrös tårna och svor så Adamie hörde över skit sl.

Gick till tunnelbanan och chauffören stängde dörrarna framför näsan på mig. Peka fuck you åt honom, höll för Adamies öron och sa skitchaufför. Ångrade mig lite när jag såg det var 2min till nästa tåg. Men bara lite. Hey, jag är storstadsbo. Det ligger i mitt blod att vara otrevlig...

Såg en intressant status på fejjan, vilker innebär kraftig ifrågasättning om en massa saker.

Hade rätt om returen på en sak jag sålt. Se till att du ger mig rätt adress pucko.

Provade jeansshorts och tänkte njaee... Katie sa JA!

Gick in i en affär och blev kär!!! Helt direkt, utan tvivel. Bara en önsesidig förståelse och önskan om att tillhöra varandra. Vi två kommer aaaaaaldrig ha några problm med varandra och jag älskar redan... Gissa vad då? Ett par skor! I exakt min älsklingscerise, hög klack, peep-toe, satin, satt som gjutet på foten... å jag kommer att införskaffa dem. Var så säker!!! Kanske inte snart. Men de ska bli mina. Har du några invändningar? Säg dem till ngn annan, jag vill inte höra...


Nu ska jag gå o strö rosenblad på min parfyrmerade säng, läsa kärleksbrev och äta chokladpraliner medans en vacker svart man fläktar mig med ett palmblad där jag ligger i mina vackra underkläder jag fick idag.

Eller så går jag o sover på soffan o skiter i o borsta tänderna för nu har jag varit vaken 38timmar i sträck och vill sova!!!


  

Av Anette - 14 februari 2011 14:59

Ja jag åkte till skolan efter duschen. Jävligt uppsnoffsad må jag säga med tanke på hur morgonen började... Ähhh jag gör en lista:

Har testat torrshampo för första gången i mitt liv. O vad är det för jävla skämt? Blev vithårig, det luktade härsken pinacolada o var skitsvår o få ur... Whats the freakin point undrar jag?

Tog fel kajal så jag såg ut som rödkantad i ögonen, den var ju liksom brun... hur blev det rött?

Orkade inte fixa håret riktigt för jag blev sen av torrshampooj*vlet. Så jag satte upp det i en rock tofs... fyllde på min "Droppfria" lattemugg och vippa iväg till skolan. O det går skitbra. Tills jag ska dra upp nyckelkortet ur väskan och vad flyger då upp samtidigt... Ja ngt som jag inte ville skulle flyga upp iaf kan jag säga...

Matten har jag redan gjort allt klart på den här veckan eftersom jag jag satt o gjorde det inatt när jag inte kunde sova. Så nu kunde jag briljera lite och säga svaren först. Ha in your face! Speciellt den jobbiga chilenare som alltid ska svara innan läraren är klar. O oftast fel...

Men iaf. Kom hem. Lastade vagnen full o drog in till stan. Lämnade kläderna och sakerna och det hos Convictus vilket emottogs tacksamt.

Sen gick jag till Ohlsson tyger. O jäklar!!! Jag måste ha tag på köksstolar i lite gustaviansk stil. Med klädd sits! Har värsta idén serni! Det kommer o bli grymt! Så vill ni ha grymma köksstolar passa på o säg till. Annars gör jag dem till mig själv. Då skiter jag i mina metallicrosa pinnstolar! Vet hur jag ska fixa till fåtöljen oxå. ;) Passade på o fynda trådrullar till min söta Katie som jag ska träffa om en timme oxå...

Gick in på Hm och började bli lite smått medveten om att folk glor, kollar in mig så diskret jag kan för o se om jag kan se ngt pinsamt, typ snorgubbe på kinden, öppen gylf, eller toapapper på skon alt. byxlinningen. Inget av det så jag rota fram en klänning o prova för o ta mig en närmare titt. Inte det heller resluterade i nåt. Förutom att det var paljetter på klänningen o de fastnade i mitt hår. Så hade lite bestyr med att komma loss. Men efter ett tag så löste det sig...

Åkte hem o stirrandet fortsatte... va fan liksom. Jag kollade tillbaka på en tjej 3gånger men hon kanske var lesbisk för hon log bara o fortsatte o titta. När killen gick av som satt mittemot så vände han sig om 3 (!) gånger... Antingen har jag blivit känd för ngt eller så passar jag i heroine chick stilen... Haaa de trodde jag var Amy Winehouse! Eller nej just det kanske inte...

Så gick jag på ica och köpte 1kg ost för det var billigt. Hur tänkte jag då? Adamie äter frukost på dagis o jag äter inte ost. Om det inte är på mat. Så jag får hitta på en massa maträtter med ost. Kan man frysa ost?

När jag kom hem har jag fått ett paket! Åhh present tänkte fåniga jag. Det står retur på den så förmodligen är en sak jag sålt som kommit tillbaka...:(


O mitt csn kort har kommit! JIIIIIPPPPPPIIIEEEE! (datarabatt) :)


O så fick jag brev från mitt försäkringsbolag. De vill veta hur jag tyckte deras bemötande var när jag blev skadad förra året... Jag är nog inte riktigt återställd än för jag kan inte minnas själva skadan. Men jag har hemska ärr efter det, ge mig lite cash för det tack!!! ;)

Ja vad mer...? Fått fyra underbara sms!

Kan jag komma på någe mer nu? Nej ska försöka klämma en kaffe o sen hämta Adamie o möta Katie o Ava. Behöver ett bollplank för alla mina ideer jag fick i stan idag.

Undrar om ett visst avslut av medicin och sömnlöshet fått mig o bli lite manisk kanske? Jag blir det emellanåt. Då orkar jag allt! Bara bring it! Sen brukar jag sova bort 3 dagar typ. Men passa på nu för nu har jag ork till vad som helst! :) ( det är inget o oroa sig, för jag trivs liksom med det... :) )


Later!!!

Av Anette - 14 februari 2011 04:13

Jag tror att som lika många människor det finns, finns det tankar om alla hjärtans dag. (som det mesta i livet alltså) Men just idag råkar det vara alla hjärtans dag.

Från början handlade det inte om romantik utan ngt annat men ngn gång under medeltiden blev det så. Mer om detta finns på Wikipedia för den som är nyfiken.

Många muttrar och svär över detta jippo som handlar om att man ska älska extra under bara en dag, varför en speciell dag eller med speciella saker. Till viss del håller jag med. Älska människor VARJE dag!!! Inte bara för att affärer riktar sina kampanjer till en och vill sälja allt hjärtformat och rött/rosa.

Men jag tycker ändå att det är en fin dag. Tänk er en dag då allt ska handla om kärlek! Då du ger dig chans att ta emot och ge glädje. Stanna upp i vardagen och ge ett leende och säg god morgon till busschauffören eller spärrvakten, erbjud dig att bära ngns tunga kassar om du ser att personen har det jobbigt och du har orken, gör ngt vänligt för ngn du inte känner. O tala om för de du känner att du tycker om dem och uppskattar deras närvaro i ditt liv. Allt är naturligtvis upp till dig men glöm inte bort att tala om för dem du bryr dig om o älskar att du gör just det. För tyvärr är det så att man vet aldrig vilka vändningar livet tar o kanske du kommer ångra att du just inte sa det idag...


Så här kommer jag tillbringa min AHD:

Jag har varit sjuk och sovit nästan 2 dygn och kan därför inte sova nu. Så jag sitter här framför datorn och väntar på att kl ska bli 6 o då ska jag gå o ta en dusch och sen fixa håret. Det tar evinnerlig tid nuförtiden... Sen ska jag dricka en god (hoppas jag) kaffe och lasta vagnen full med ikeapåsar och ta den och en dragväska in till stan och gå till ett ställe som heter Convictus. De jobbar med hemlösa. O så ska jag lämna sakerna där. Det är kläder, handdukar, lakan och lite annat blandat. Så kommer de direkt till behövande och det är ingen affär som är mellanhand. Vet ni vad de ofta behöver? Underkläder! Folk skänker ofta inte bort underkläder. Så länge de är hela och rena är det jättebra att skänka till hemlösa! Hellre ett par begagnade än inga alls. Så läser ni detta och har underkläder ni tröttnat på, skänk bort dem! Släng inte... Jag har ca 20 bhar i varierande storlekar jag kommer lämna bort. En del kan säkert funka som mössor oxå, damn jag hade boobisar en gång i tiden. Tror 10kg försvann bara där... ;)

Sen ska jag se om jag kan bjuda ngn på frukost eller fika eller mat. Har inte så gott om pengar men det har jag råd med.

Jag har redan unnat mig lite lyx genom att gå in på Louis Vuittons hemsida. Det är fin skit det! Minst sagt. Bara ett litet nyckelfodral skulle vara så fint... det skulle piffa upp mina hm väskor drastiskt. Men det är mkt pengar. För onödig lyx. För jag har ju ett nyckelband jag fick för att jag skänkte en 20:a till rosabandet och ett som det står Piteå på... Bara det är ju lyx...O ha 2 nyckelband! ;)

Jag har redan gjort allt vi ska göra på matten idag i skolan. Så jag skippar lektionen för att göra det jag skrev ovan. Sen ska jag strosa runt och fönstershoppa lite och kanske ta en kaffe på stan. Jag ska prata med dem på Convictus och se om det är ngt mer de behöver. O tro mig, jag kommer sprida det här!!!

Sen kommer jag förmodligen åka hem och städa. Sen hämtar jag min lilla ängel på dagis. Har inte sett henne sen i torsdags så jag längtar!!! Men jag har hört henne springa omkring på våningen ovanför (ja hennes pappa bor där) O det är underbart. O veta att hon ändå är så nära... :)

Sen får hon välja vad hon vill göra tänkte jag. Om jag går in i en klädaffär när hon är med brukar hon säga nej nej nej. Så det antar jag att hon inte vill göra. Kanske gå o kolla på bilar, hon är mkt förtjust i bilar min lilla fisfröken... :)

Ikväll ska jag sen plugga och sova. Har jag klarat att vara vaken så länge så kommer jag nog vara rätt slut så dags...

Det kommer nog vara min dag. Jag har skickat 2 saker på posten till 2personer jag tycker väldigt mkt om. En som jag vet kommer tycka det är onödigt men som jag ändå hoppas blir glad och den andra vet inget alls. Det är iaf en sak jag tror skulle passa henne.


Jag ska försöka skriva in adresser i min kalender oxå. Gillar liksom att ha en adressbok förutom allt i mobilen. Jag SKA bli bättre på o skriva brev och kort till folk. För det är underbart att få ett sådant i brevlådan. Kanske för det är så sällsynt...

Men nu...ska jag nog gå och försöka organisera garderoben lite. Den trilskas med mig o blir inge fin...mutter mutter mutter...

Men iaf, alla ni som läser (ja hela högen!) :D

Ha en underbar dag. Även om ni tycker den är ett jippo. Låt den vara de för affärerna men för er kan det väl vara en dag då ni släpper vardagen och tillåter er att gå på rosa (eller vilken färg ni föredrar) moln. Det kan vi väl unna oss?


Puss o kram

   haha kul va?!

Ovido - Quiz & Flashcards